Nemajte obavu, veľmi pravdepodobne sa jedná o náhradu, o ktorej ste boli informovaní. Z dôvodu nedostatočných kapacít u našich dodávateľov boli v tejto sezóne v darčekových baleniach niektoré produkty nahradené. Tieto náhrady boli vždy adekvátne a boli uvedené pred vaším nákupom v detaile produktu a následne po vašom nákupe potvrdené v e-maile o Potvrdení objednávky. Skontrolujte si prosím pre istotu tento e-mail znova. Pokiaľ aj napriek tomu máte pocit, že ste dostali iný obsah, postupujte nasledovne:
a) Na e-mail podpora@manboxeo.sk pošlite fotografiu či video týkajúce sa problému s produktom
b) Do predmetu e-mailu napíšte slovo reklamácia a číslo vašej objednávky (napr. reklamácia objednávky č.123456)
c) Pre urýchlenie vybavenia vašej reklamácie nám zašlite dodaciu adresu, na ktorú pošleme nový produkt a kompenzáciu ;)
d) Všetko dáme v najbližšom možnom termíne do poriadku ;)
Zobrazenie náhrad - detail produktu:
Zobrazenie náhrad - košík:
Zobrazenie náhrad - e-mail o potvrdení objednávky: